خرید بیمه عمر

وقتی حادثه ای رخ می دهد می بینیم که مردم سوال می کنند آیا بیمه عمر داشته و اینجاست که افسوس می خورند بابت نداشتن یک بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری قابل اتکا…

افراد جامعه در بازه‌های مختلفی از زندگی و در شرایط متفاوت، به دنبال ایجاد شرایط مطمئن مالی برای خود و خانواده شان هستند. یکی از راه‌های تامین و حفظ آتیه مالی خانواده، خرید بیمه عمر است.

شاید برای شما دوست گرامی به هزاران علت ممکن این مهم انجام و جنس سرمایه گذاری تان متفاوت ولی در صد بالایی از جامعه از داشتن یک سرپناه محروم و پس انداز در شرایط متورمی با نگاه بلند مدت و پیش رفتن با آن می تواند کمک بزرگی باشد.

برای مشاوره رایگان در مورد تهیه بیمه نامه عمر و یا در صورتی که قبلاً بیمه عمر و سرمایه گذاری خرید کرده اید جهت کیفیت دار کردن بیمه نامه لطفاً لینک را کلیک کنید و اطلاعات خودتان برا برای تیم اندیشه ماندگار جهت مشاوره ارسال بفرمایید.

خانواده ها؛ درآمد های پاییین را اغلب بهانه تهیه نکردن یک اجبار در پرداخت می کنند و سال ها می گذرد و همچنان درصد بالایی از این خانواده ها با ریسک بسیار بالا مسیر زندگی را طی می کنند.

بیمه عمر که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد ولی در ایران به علت وجود تورم خواهان کمتری دارد، در انواع مختلف و با پوشش‌های متنوع ارائه می‌شود .

در شرایط مختلف اعم از وقوع حوادث سرپرست خانواده، بازنشستگی، بیماری و … پشتوانه مالی مناسبی برای تمام اعضای خانواده فراهم کند.

گذشته از حوادثی که پدر و اعضای یک خانواده را تحدید می کند می شود به جنبه منظم و اجباری سرمایه گذاری آن اشاره کرد…

سه دلیل اصلی استفاده افراد از بیمه‌نامه عمرو سرمایه گذاری عبارتند از:

  • تامین آتیه و سرمایه در زمان بازنشستگی، از کارافتادگی یا پیری…
  • در ایران یکی از عوامل مهمی که خانواده ها استقبال چندانی نسبت به خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری نشان نمی دهند وجود تورم بالاست که نگاه اغلب افراد به بی اثر بودن مبلغ دریافتی در ۳۰ سال دیگراست.
  • تامین آتیه و سرمایه افراد خانواده در صورت وقوع حادثه برای سرپرست خانواده
  • بسیار موضوع مهمی است ولی اتفاق بد اینکه اغلب نماینده های بیمه بعد از فروش ارتباط با بیمه گذاران به حداقل ممکن و یا قطع ارتباط ختم و همین موضوع و وجود تورم باعث بی اطلاع بودن افراد از مزایایی می شود که می تواند از خرید بیمه نامه عمر نصیبشان شود.
  • استفاده از پوشش‌های مختلف برای جبران هزینه‌های مالی در شرایط خاص
  • آمار ها امروزه نشان از بیمای های خاص از جمله انواع سرطان ها و عمل های قلبی و عروقی و سایر بیماریهای خاص دارد
  • خانواده ها بی اطلاع از این موضوع مهم در به در دنبال تامین هزینه های بالا از طریق وام و یا قرض از افراد و یا خیریه ها و …هستند که هر کدام مشکلات خاص خود را دارند و مشکل ساز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *