هزینه های زیاد و درآمد های یخ زده

ایرانی ها با توجه به شرایط مختلف زندگی شان دنبال اطمینان خاطر مالی برای خودشان و عزیزانشان هستند.

بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از راه‌های مطمئن برای سرمایه‌گذاری با سود تضمین شده، تامین کننده آینده و کاهش دغدغه و نگرانی افراد در طول زندگی است.

فروش بیمه در ایران با چالش های بسیار زیادی روبروست؛ نمایندگانی که بعد از فروش مشاوره ای نمی دهند و خریدارانی که بعد از خرید به علت تورم زیاد و عدم مشاوره مجدد نماینده بیمه میل به رهاکردن بیمه نامه عمر دارند با درآمد های یخ زده….

شماره تماس ۰۹۱۷۷۷۸۶۷۰۸ جهت مشاوره رایگان………

شرایط اقتصادی موجود ایران متورم و مردم خوب کشورمان نیاز به داشتن یک پس‌انداز مناسب برای دوران بازنشستگی و همچنین تأمین نیازهای خانواده در سال‌های آینده را دارند.

هزینه‌های سنگینی که اهمیت داشتن یک پشتوانه مالی محکم را بیش از پیش مشخص می‌کند.

بدتر اینکه با نداشتن شرایط مناسب مالی و عدم دوراندیشی مناسب، در صورت وقوع حادثه برای سرپرست خانواده، بازماندگان دچار چالش های متعددی می گردند. هزینه های زیاد و درآمدهای یخ زده اینجاست که معنی واقعی به خودش می گیرد…

 در بیمه عمر افراد می توانند با پرداخت مبلغ معینی به عنوان حق‌بیمه، علاوه بر سرمایه‌گذاری با یک سود تضمینی و روز شمار، از پوشش‌های متنوع و کاربردی هم برخوردار شوند و اگر فوتی اتفاق بیفتد، بازماندگانشان سرمایه فوتشان را دریافت می‌کنند.

در واقع بیمه عمر یک پشتوانه مالی محکم برای دوران پیری، بازنشستگی یا بعد از فوت برای بازماندگان است.

تو جامعه افراد زیادی تحت حمایت نهاد های همایتی قرار دارند و وقتی یکم تمرکز کنید می بینید با یک تصادف و یا یک اتفاق نه چندان مهم از ریل درآمد زا بودن سرپرست اون خانواده؛ خارج شده اند و چه خسارت غیر قابل جبرانی به آن خانواده وارد شده….

افرادی که زمانی درآمد داشتند و حال دلشان خوب بود اما تصورشان بر این بود که بعد ازخودم مهم نیست چه اتفاقی رخ می دهد و حالا نقص عضو شده و درآمدی ندارد و برای نگرفتن یک تصمیم تامین کننده برای آینده بعد ازحادثه؛ پشیمانند ولی چه سود…

یک کار مهم و فوری را به روزهای پشیمانی گره نزنیم …

درامد های یخ زده با افزایش ۱۰یا ۲۰ درصدی و هزینه های زیاد گاهاً ۹۶ درصدی همین الان با هم سنخیتی ندارند نگذاریم به روز های پرحادثه آینده گره بخورد و زندگی پرچالشمان را فلج کند…

شماره تماس ۰۹۱۷۷۷۸۶۷۰۸ جهت مشاوره رایگان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *