داستان های بیمه ای

استان بوشهر شامل ۱۰ شهرستانه که ۸ تا به دریا راه دارند و بحث کالای قاچاق مطرح می باشد لذا ماشین هایی که کالای قاچاق را درسطح استان جابجا می کنند با سرعت بالا رانندگی کرده و مشکلات و حوادثی برای خود یا دیگران رقم می زنند.

داشتم تو جاده بوشهر گناوه رانندگی می کردم که چند ماشین پراید با بار قاچاچ و سرعتی بالاتر از ۱۵۰ کیلومتر از من سبقت گرفتند و حدوداً ۱۵ دقیقه بعد از این اتفاق دیدم سمت مخالف جاده ۴ پراید منحرف و دچارخسارت جانی و مالی شده بودند.

در همان لحظه سمت راست یعنی همان سمتی که من وایساده بودم یک ماشین سایپا باری که عسل بار زده بود دیدم از جاده منحرف و یا به اصطلاح چپ کرده بود و یک زن و یک بچه هم کنار ماشین بودند که سرورویشان خاکی ولی بنظر سالم بودند.

بار عسل سایپا از دست رفته بود ولی وقتی دیدم آسیب جانی ندیده اند از بیمه سوال گرفتم گفتند شخص ثالث ماشین بیمه دارم ولی هیچی شاملش نمی شد چرا که بیمه بدنه نداشت و بار ماشین هم بیمه نکرده بودند.

همیشه فکر می کنیم بیمه هزینه اضافه است ولی به اتفاق هایی که هر لحظه ممکن است تمام داشته هایمان را ببلعد فکر نمی کنیم و کاملاً بی توجه ایم.

تصادفات جاده ای و یا حوادثی غیر منتظره و یا بیماری های خاص و هزاران موارد دیگر با پوشش هزینه پزشکی و یا بیماری های خاص در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری قابل پوشش است.

چقدر مصدوم و نقص عضو و فوتی و …. روزانه در کشور اتفاق می افتد و خیلی از این اتفاقات در کمتر از ثانیه ای رخ می دهند و کام خانواده ها را تلخ می کنند و اغلب دور اندیشی جهت برگشت به وضعیت قبل از حادثه را نکرده اند و غیر از زیان مالی چه بسیار زیان مالی متحمل می شوند.

تیم اندیشه ماندگار جهت مشاوره رایگان در خدمت شما همراهان گرامیست …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *